Saturday, January 31, 2009

lawan catur bistari


gambar ni amik kat hotel kat johor.. hehehe.. masa ada lawan catur bistari.. yang penting la... aku kalah giler kat situ. catur bistari ni main kn ada luck.. dan aku bkn salah seorang yang ada luck kat situ.. aku tau rezeki takkan mudah menghampiri aku tanpa aku bersusah payah..kadang smpi air mata dah kering.. agak yer doa aku tak cukup byk untuk ALLAH permudahkan rezeki aku. kadang2 manusia mcm aku ni bkn tau bersyukur pun KITER kurang disini ALLAH bagi kelebihan disini. cm kita sebagai manusia ni tak penh nampak. percaya tak klu aku katakan ... manusia akan lemah klu takda dugaan. hehehe... aku rasa aku ni pun kian lmah klu takda dugaan. dugaan tu akan jadi kita strong.. kdg aku rasa nk bersusah sbb dari situ kita dapat bina berdikari...

No comments:

Post a Comment